Tema: Re: ryte nesikuria - vakare kuriasi
Autorius: eex_trint_@dtiltas.lt
Data: 2012-02-08 22:49:03
del duju subegima i kolektoriu/cilindra galiu turbut irgi patvirtinti.
turiu vectra 1.8 su iv kartos duja. kai silta arba siltas motoras
baisiai sunkiai kuriasi. irgi toks vaizdas, kad uzpila zvakes. turiu
itarima, kad pas mane ne pro reduktoriu, o tiesiog vienas purkstukas
nelaiko slegio ir suvaro dujas i cilindra. kuriasi visada benzu, o
misinys ryskiai grybiskas gaunasi, ir kol sukant starteriu ten viskas
neprasivedina tol ir nesikuria.