Tema: Re: ryte nesikuria - vakare kuriasi
Autorius: T:\)
Data: 2012-02-03 16:57:31
Tai va, kad kai nesalta rieda be problemu, o kai salta tai kas ten knisis prie jos. O ivarius i servisa, beveik isitikines, kad uzsikurtu ir butu neaisku ko ieskoti. Nebent reikes i diagnostika nuvaziuoti, gal ka isburs :) Tiesiog tikejausi, kad gal bus kas susidures su panasia problema ir duos uzuomina nuo ko pradeti ziureti. Gal kam jau bus zinoma liga. 

T:)

"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:jggqhq$5rg$1@trimpas.omnitel.net...
> Tada tikriausiai reikia su skaneriu ziuret, ar visi temperaturos davikliai 
> ten realius duomenis rodo.
> 
> As tavo vietoj skersa deciau, nes vargo daug ir galutinis rezultatas 
> neaiskus, galu gale kiek tie salciai laikysis.
> 
> Galima ten pasukus starteriu issukt zvakes, ziuret, ar neplietos benzinu, na 
> ir taip toliau, bet tokiu oru tai nezinau, ar rasi kas tokiu slieku 
> ieskojimu uzsiima.
> 
> 
> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message 
> news:jggpuj$4uh$1@trimpas.omnitel.net...
>> Automatinis pakrovejas pajungtas, taip kad akumas pakrautas.
>> Starteris suka taip pat ar -15 ar -20, tai manau tepalai labai smarkiai 
>> neitakoja. Juolab, kad kitoje auto tepalas irgi 10-40 kuriasi kaip bite. 
>> Pries tai tureta mazda irgi su 10-40 ziema kurdavosi. Nesakau, kad nebutu 
>> geriau, bet abejoju ar del to uzsivestu prie -20 ir zemiau.
>>
>> T:)
>>
>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
>> news:jgg6nk$n8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Del klaidu islikimo atmintyje as labai abejociau. Neuzsivedimas nera 
>>> klaida
>>> kaipo tokia, jei pvz starteris suka per letai.
>>>
>>> Siaip minciu daug nera, kaip visuomet su benzu, mastymas prasideda nuo 
>>> "arba
>>> kuro nepaduoda, arba kibirksties nera".
>>>
>>> Siaip pataupei ant tepalo 10-40, as kazkada jaunystej viena ziema tokia
>>> klaida padariau, ir nuo to laiko ni-ni, tik 5-40. Pakankamai tada
>>> prisiklausiau to vargstancio starterio ryte.
>>>
>>> Siaip gi gyveni nuosavam name, tai pastatyk nakciai lauke akuma ant 
>>> krovimo
>>> su automatiniu pakroveju, nepakenks. O jei turi koki baltarusiska 
>>> pakroveja
>>> su uzvedimo pagalbos funkcija, irgi gerai, pades uzvesti ryte.
>>>
>>>
>>> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
>>> news:jgg64a$v5f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ideja nebloga, tik viena beda kaip ja su tuo kompus suvesti, ir dar 
>>>> salta.
>>>> Na nebent nuvezus prie serviso palikti prie serviso ir jie paskui is 
>>>> ryto
>>>> patikrina. Nors, gal kompo atmintyje bus islike klaidu?
>>>> Kokios dar idejos?
>>>>
>>>> T:)
>>>>
>>>> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message
>>>> news:jgelgh$70k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Pvz. grybauja koks nors temperaturos daviklis. Kompa jungt kol salta ir
>>>>> ziuret ka rodo visokie sensoriai.
>>>>>
>>>>> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
>>>>> news:jge40u$c50$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> sveiki,
>>>>>> Kieme stovi Opel vectra B 2 litrai, benzas (su dujom).
>>>>>> Is ryto koks -20 bandai kurti - starteris suka, bet jokiu gyvybes
>>>>>> zenklu.
>>>>>> Kartojama procedura 3*4 kartus po kokius 5 apsukimus, kol pasijaucia 
>>>>>> jua
>>>>>> akumo nuovargis. Paliekama kieme, akumas pakraunamas. Vakare 
>>>>>> pabandzius
>>>>>> uzsikuria be problemu vos ne is pirmo apsisukimo. Kita ryta istorija 
>>>>>> ta
>>>>>> pati. Visame tame procese dujos atjungtos, bet ir su jomis kai 
>>>>>> uzsikuria
>>>>>> veikia  be problemu. Kuriant sankaba ispausta iki dugno. Tepalai 
>>>>>> 10-40,
>>>>>> atvaziave kokius 5klt (nesenesni kaip 6 men). Benzo apypilnis bakas,
>>>>>> nors
>>>>>> vasara daugiau 20 l nebudavo.
>>>>>>
>>>>>> Is praejusiu ziemu istorija tokia pati (tik pvz praejusia ziema su
>>>>>> didesniais vargais is ryto uzsikurdavo, siais metasi jau nebe). Toks
>>>>>> ispudis, kad kritine temperatura zemiau -20 laipsniu. Jei diena 
>>>>>> sauleta
>>>>>> atsyla (ar siaip siek tiek aukstesne) - kuriasi, po nakties isalusi -
>>>>>> nesikuria. Tai kas gi ten galetu "suasalti" nuo ko pradeti tikrinti?
>>>>>> Kuras? Filtrai? Starteris?
>>>>>>
>>>>>> T:)
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>> 
> 
>