Tema: Re: patarkit del varikliu, kokiu nepirktumet, del ko ir t.t.
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-08-24 20:54:11
prie ko čia aš? Tiesiog labai nenustebčiau, jei tokios mašinos su
tokiais varikliais perkamos ne batono į magsimą važiuot ir su ta sąlyga
atitinkamai eksploatuojamis beigi atitinkamai susidėvi. Paimk tu bet
kuria mašiną, pavažinėk penkis metus autobanais dugnais ir pamatysi kas
iš jos, ypač variklio, liks.