Tema: Re: Akumuliatorius
Autorius: jami
Data: 2010-11-29 07:31:10
elektrolita sudaro rugstis + vanduo, jei chemijos zinios neapgauna garuoja tik vanduo. Taigi is akumo gali dinginet tik vanduo.
Dapyliau distiliuoto vandens ir gerai pakroviau ~20 val. Siandien prie -10* uzsikure zymiai lengviau nei praeita savaite prie  -2 :))

"rokis" <roks@nba.lt> wrote in message news:icofvd$kmj$1@trimpas.omnitel.net...
>  Tai gal elektrolito? :)  Vanduo(zinoma, cia kalba apie distiliuota) tai
> dar labiau atskies esama elektrolito koncentracija ir tikrai geriau nebus.
> Nebent tik dar blogiau :))
> "jami" <ip@down.lt> wrote in message

>>> shrotniai. Na nusipirkau nauja Bosha (visi rodikliai,pagal opel kataloga)