Tema: Re: Akumuliatorius
Autorius: rokis
Data: 2010-11-26 11:44:52
   O gal starteris jau sunkiai suka? Man buvo taip. Visi patarejai kniso
prota: pirk nauja ir geros firmos ir t.t.. Ka cia restauruoti ir visi kiti
shrotniai. Na nusipirkau nauja Bosha (visi rodikliai,pagal opel kataloga) ir
..... by...iene! Tada lupau starteri, persikaliau ivores ir guoliukus, bet po
perkalimu visitek buvo toks pat (labai mazas) laisvumas. Taigi dar
nesutverus ir neidejus ,jau buvo kazkokia nuojauta ,kad ne jose buvo
problema. Be je anglikai ,kaip nauji. Realiai ,tai kas pasikeite - tai
sutepiau "soludolu"(nes isardzius , visas starteris buvo kazakip labai jau
sausas) visas ivores , aseles, reduktoriu  ir ..... satrteris "svilpia"! Ir
100% kad su tais restauruotais butu svilpes.