Tema: Re: vectra C 2.2dti- durniuoja isores temperatura
Autorius: kef
Data: 2009-03-04 12:02:04
Oro T davikli pakeisk, ieskot bampery, gal bamperio grotelese. Ko gero
nesandarus pasidare ir musu keliu drusku paragavo.

Zvakiu isijungimas/neisijungimas su situo davikliu nieko bendro neturi.
Kodel neisijungia apie 0C, arba prie didelio minuso bet po nelabai ilgo
stovejimo zino tik GM inzinieriai. Kur T daviklis zvakems irgi ko gero zino
tik jie. Tas neilgas stovejimas tai kokios 2 valandos bent jau mano zafirai.

Jei neuzsiveda, tai nedrozk variklio, o *neisjungus degimo* palaikyk ijungta
kokia minute. Yra itarimas kad vyksta pouzvediminis zvakiu pakaitinimas net
neuzvedus variklio. Turetu uzsivest lengviau.