Tema: Re: vectra C 2.2dti- durniuoja isores temperatura
Autorius: gompis
Data: 2009-03-04 10:45:22
Pas mane Astroj (1.7 DTI, '02) irgi ekranelyje lauko temp. nesamones rodo,
kai lauke ~ +3 ar daugiau pradeda normaliai rodyti, o kai nukrenta zemiau ,
tai ir +69 rode neseniai... tiesa dabar jau kelios dienos vietoj
temperaturos rodo tik bruksnelius "--:--"...
Kur bedos ieskoti?

p.s. del uzsivedimo problemu neturejau... Kazin ar sis daviklis susijes su
zvakiu pakaitinimu...