Tema: Re: Astra nuo '98 2.0 D - silpnos vietos?
Autorius: Ziaurus
Data: 2009-02-07 15:51:50
dekui Sigitai uz info. grizau is taureges ka tik, bet nieko doro neradau, 
daugiau jie ten ant prancuzisku pasinese.

"Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message 
news:gmjjs6$d63$1@trimpas.omnitel.net...
> Ziurek su 2.0 varikliu, jie pakankamai patikimi, su grandine, kuri laiko 
> ilgai (nereikia keisti dirzu). Siurblys pas jas arba veikia, arba numirsta 
> staiga, bet remontas dabar atpiges iki ~500 Lt. Seip ziurek kad graziai 
> tolygiai dirbtu ir trauktu iki max apsuku, kad nedegtu "check engine" 
> lempute skydelyje, nes megsta pas jas koks dacikas ar solenoidas sugesti, 
> ko pasekoje pradeda netraukti visai.
> Atkreipti demesi, kad gerai veiktu vairo stiprintuvas ir nebutu apsimyzusi 
> vairo kolonele. Jei uzia rato guolis, turek omenyje kad vienas kainuoja ~ 
> 350-400 Lt (jei masina su ABS, bet dauguma ir buna su ABS).
> Daugiau viskas kas ir iprastai masinai. Jei nedauzyta, rudziu neturetu 
> buti visai. Seip masina tikrai pakankamai kantri ir nekaprizinga, isskyrus 
> tuos kelis momentus kur paminejau.
> Pas Astras 2.0 dazniausiai pasitaiko silpnesnis variantas (DTH, 60 kW) - 
> traukia jis tiesa pasakius silpnokai. 2.0 DTI (74 kW) buna reciau, bet 
> traukia jau pusetinai. Ryja abu panasiai apie 5-7 ltr 100 km. Techniskai 
> sitie varikliai praktiskai vienodi, tik galingesnis yra su intercooleriu.
>
>
> "Ziaurus" <keskln@takas.lt> wrote in message 
> news:gmjeuv$958$1@trimpas.omnitel.net...
>>I ka atkreipti demesi ziurint sita auto? Siurblys?
>> Girdejau, kad 2 litrai dyzelis yra tikras opelio motaras ir geresnis uz 
>> 1,7
>> isuzu dyzelini. Mitas ar teisybe?
>>
>>
>>
>