dekui Sigitai uz info. grizau is taureges ka tik, bet nieko doro neradau, daugiau jie ten ant prancuzisku pasinese. "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message news:gmjjs6$d63$1@trimpas.omnitel.net... > Ziurek su 2.0 varikliu, jie pakankamai patikimi, su grandine, kuri laiko > ilgai (nereikia keisti dirzu). Siurblys pas jas arba veikia, arba numirsta > staiga, bet remontas dabar atpiges iki ~500 Lt. Seip ziurek kad graziai > tolygiai dirbtu ir trauktu iki max apsuku, kad nedegtu "check engine" > lempute skydelyje, nes megsta pas jas koks dacikas ar solenoidas sugesti, > ko pasekoje pradeda netraukti visai. > Atkreipti demesi, kad gerai veiktu vairo stiprintuvas ir nebutu apsimyzusi > vairo kolonele. Jei uzia rato guolis, turek omenyje kad vienas kainuoja ~ > 350-400 Lt (jei masina su ABS, bet dauguma ir buna su ABS). > Daugiau viskas kas ir iprastai masinai. Jei nedauzyta, rudziu neturetu > buti visai. Seip masina tikrai pakankamai kantri ir nekaprizinga, isskyrus > tuos kelis momentus kur paminejau. > Pas Astras 2.0 dazniausiai pasitaiko silpnesnis variantas (DTH, 60 kW) - > traukia jis tiesa pasakius silpnokai. 2.0 DTI (74 kW) buna reciau, bet > traukia jau pusetinai. Ryja abu panasiai apie 5-7 ltr 100 km. Techniskai > sitie varikliai praktiskai vienodi, tik galingesnis yra su intercooleriu. > > > "Ziaurus" <keskln@takas.lt> wrote in message > news:gmjeuv$958$1@trimpas.omnitel.net... >>I ka atkreipti demesi ziurint sita auto? Siurblys? >> Girdejau, kad 2 litrai dyzelis yra tikras opelio motaras ir geresnis uz >> 1,7 >> isuzu dyzelini. Mitas ar teisybe? >> >> >> >