Tema: Re: Astra nuo '98 2.0 D - silpnos vietos?
Autorius: Velnias
Data: 2009-02-07 11:22:14
Ziurek su 2.0 varikliu, jie pakankamai patikimi, su grandine, kuri laiko 
ilgai (nereikia keisti dirzu). Siurblys pas jas arba veikia, arba numirsta 
staiga, bet remontas dabar atpiges iki ~500 Lt. Seip ziurek kad graziai 
tolygiai dirbtu ir trauktu iki max apsuku, kad nedegtu "check engine" 
lempute skydelyje, nes megsta pas jas koks dacikas ar solenoidas sugesti, ko 
pasekoje pradeda netraukti visai.
Atkreipti demesi, kad gerai veiktu vairo stiprintuvas ir nebutu apsimyzusi 
vairo kolonele. Jei uzia rato guolis, turek omenyje kad vienas kainuoja ~ 
350-400 Lt (jei masina su ABS, bet dauguma ir buna su ABS).
Daugiau viskas kas ir iprastai masinai. Jei nedauzyta, rudziu neturetu buti 
visai. Seip masina tikrai pakankamai kantri ir nekaprizinga, isskyrus tuos 
kelis momentus kur paminejau.
Pas Astras 2.0 dazniausiai pasitaiko silpnesnis variantas (DTH, 60 kW) - 
traukia jis tiesa pasakius silpnokai. 2.0 DTI (74 kW) buna reciau, bet 
traukia jau pusetinai. Ryja abu panasiai apie 5-7 ltr 100 km. Techniskai 
sitie varikliai praktiskai vienodi, tik galingesnis yra su intercooleriu.


"Ziaurus" <keskln@takas.lt> wrote in message 
news:gmjeuv$958$1@trimpas.omnitel.net...
>I ka atkreipti demesi ziurint sita auto? Siurblys?
> Girdejau, kad 2 litrai dyzelis yra tikras opelio motaras ir geresnis uz 
> 1,7
> isuzu dyzelini. Mitas ar teisybe?
>
>
>