Tema: Re: MB CLS a didelis blogis?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-09-16 13:12:12
ant to ir adaptacija - jei drozi, tai visad palei redlaina ir meto.

o trasoje kickdowninant anyway lago buna nedaug

On 2011-09-16 09:58:41 +0000, toot said:

> Bet labai uzknisa, kai paspaudus gaza automatas gerokai pagalvoja, ypac 
> trasoje, nusprendus lenkti staigiau ar pan.
> Nera kazin kokio recepto tai nesamonei su adaptacija isjungt ?
> 
> 
> "YZF"  wrote in message news:j4v0dg$cdr$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> 722.9 dezes adaptyvumo 'neatitikimas' greitai issisprendzia davus daugiau
> gazo. Viskas iskarto susitvarko ir pradeda vaziuoti :)
> 
> Beje, del kokiu priezasciu pas salerka pradeda kolektoriai trukineti? Is
> neturejimo ka veikti?
> 
> "esguires..." <esquires@idiods.kom> wrote in message
> news:j4tpp2$6i6$1@trimpas.omnitel.net...
>> modelis gausiai vykes, gerai komplektuojamas ir smagus vazineti. tiesa, 
>> yra keletas probleminiu mazgu:
>> 
>> 1. septyniu laipsniu 722.9 automatas, jautrus alyvos kokybei ir 
>> parinkimui (o rinktis ten yra ka, nes priklausomai nuo metu ir versijos 
>> renkamasi is triju alyvu). demesio! nors garaziniai kryzium guls, alyva 
>> dezeje keisti reikia! man labiau patiko sena gera penkialaipsne 722.6 
>> deze, tiesa ji irgi turi savo subtilumu, bet ten didzioji dalis gedimu 
>> susiveda i tepalu pratekejimus ir ju salinimus. 722.9 turi dar toki 
>> ypatuma, kad programuojasi pagal vaziuotoja, kas ne visada yra gerai, 
>> jei vaziavimo metu tenka pakeisti stiliu.
>> 
>> 2. _ankstyvuju_ cls 350 cgi seriju variklis su tiesioginiu benzino 
>> ipurskimu (indeksas m272). demesio! butent cls 350 cgi, o ne just cls 
>> 350. pagrindine problema - sparciai sudylancios voztuvu veleneliu ir 
>> balansyrinio veleno zvaigzdutes, ko pasekoje persistumia voztuvu fazes 
>> ir atsiranda nestabilus darbas (klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 
>> 1208). remontas brangus, nes reikia issikelti varikli. kiek detaliu 
>> keiciama aisku pareina nuo savininko pageidavimu, bet normaliu atveju 
>> sarasas solidus ir labai nepigus. blogiausia, kad nudilimo pozymiai 
>> pasirodo jau prie 100'000 km, taip kad bet kuris is ankstyvuju cls 350 
>> cgi varikliu yra rizikingas. skaiciau, kad panasiai turetu buti ir su 
>> cls 500 varikliais, bet ziurint kiek klausimu uzduodama apie situos du 
>> agregatus, tai sakyciau, kad 5.0 neproblemiskas.
>> 
>> 3. 320 cdi variklis is esmes patikimas, bet kartais trukineja ismetimo 
>> kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma
>> turbina. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu 
>> skambeti be jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas 
>> nera apsireiske. sakyciau, kad 320 cdi yra bene geriausias 
>> pasirinkimas, jei gali gyventi be v8 :)
>> 
>> 4. sensotronic brake control ankstyvuosiuose egzemplioriuose 
>> (pagarsejes kaip probleminis e-klaseje, cls'e girdisi retai, bet speju 
>> tik del to, kad paciu s-klasiu prigaminta ne du milijonai, o tik 170 
>> tukstanciu). buvo atsaukimas, bet ne faktas, kad perkamas egzempliorius 
>> ok.
>> 
>> del kitu priezasciu servise beveik nesilanko, bet tai netaikoma 
>> visiskai nedauztiems egzemplioriams (ypac su airmatic'ais, kuriuos po 
>> nedauzimo pigiai ir gerai atstatyti nesigauna, todel atstatoma pigiai). 
>> >80% detaliu unifikuotos su 211 serija (ant kurios platformos cls aka 
>> 219 ir pastatytas).
>> 
>> perkant reikia tureti galvoje, kad modelis nisinis. jau minejau, kad 
>> tirazas kol kas 170'000 vienetu, is kuriu dauguma parduota amerijoje. 
>> todel reikia skaitytis su aplinkybe, kad informacijos apie gedimus nera 
>> tiek daug, kaip apie kokia e-klase, kurios tirazas 10x didesnis. vistik 
>> cls gedimu statistika yra labai gera pirkejui ir nelabai gera servisui.
>> 
>> antras dalykas, kuri reiketu atsiminti - antrine rinka ne saldainis, 
>> dominuoja visai nedauzti ir nevirinti is dvieju egzemplioriai, kuriuos 
>> pamacius foto zinai, kad tikrai nevaziuosi paziureti. gal per metus 
>> kazkas pasikeite, bet anksciau verta demesio cls'a surasti nebuvo 
>> lengva, is 20 apziuretu gal butu idomu issamiau pakratyti 2, maks. 3.
>> 
>> pradziai, ko gero, tiek.
>> 
>> 
>> 
>> "Jeronimas" <hj@.lt> wrote in message news:j4tgv0$ubd$1@trimpas.omnitel.net...
>>> a bais didelis blogis butu nusipirkus kokiu 04-06m gamybos? turiu omeny 
>>> eksploatacines islaidas kurios gali butu reikalingos preliminariai 
>>> prabegus 150k pvz. amortiku keitimas ir pan? cia aisku gan abstraktu, 
>>> bet vistiek idomu. na ir apskritai einamos islaidos? VBS girdejau, kad 
>>> elektra papuliuoja?