Tema: Re: MB CLS a didelis blogis?
Autorius: esguires...
Data: 2011-09-16 00:13:06
modelis gausiai vykes, gerai komplektuojamas ir smagus vazineti. tiesa, yra
keletas probleminiu mazgu:

1. septyniu laipsniu 722.9 automatas, jautrus alyvos kokybei ir parinkimui
(o rinktis ten yra ka, nes priklausomai nuo metu ir versijos renkamasi is
triju alyvu). demesio! nors garaziniai kryzium guls, alyva dezeje keisti
reikia! man labiau patiko sena gera penkialaipsne 722.6 deze, tiesa ji irgi
turi savo subtilumu, bet ten didzioji dalis gedimu susiveda i tepalu
pratekejimus ir ju salinimus. 722.9 turi dar toki ypatuma, kad programuojasi
pagal vaziuotoja, kas ne visada yra gerai, jei vaziavimo metu tenka pakeisti
stiliu.

2. _ankstyvuju_ cls 350 cgi seriju variklis su tiesioginiu benzino ipurskimu
(indeksas m272). demesio! butent cls 350 cgi, o ne just cls 350.  pagrindine
problema - sparciai sudylancios voztuvu veleneliu ir balansyrinio veleno
zvaigzdutes, ko pasekoje persistumia voztuvu fazes ir atsiranda nestabilus
darbas (klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 1208). remontas brangus, nes
reikia issikelti varikli. kiek detaliu keiciama aisku pareina nuo savininko
pageidavimu, bet normaliu atveju sarasas solidus ir labai nepigus.
blogiausia, kad nudilimo pozymiai pasirodo jau prie 100'000 km, taip kad bet
kuris is ankstyvuju cls 350 cgi varikliu yra rizikingas. skaiciau, kad
panasiai turetu buti ir su cls 500 varikliais, bet ziurint kiek klausimu
uzduodama apie situos du agregatus, tai sakyciau, kad 5.0 neproblemiskas.

3. 320 cdi variklis is esmes patikimas, bet kartais trukineja ismetimo
kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma
turbina. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti
be jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas nera
apsireiske. sakyciau, kad 320 cdi yra bene geriausias pasirinkimas, jei gali
gyventi be v8 :)

4. sensotronic brake control ankstyvuosiuose egzemplioriuose (pagarsejes
kaip probleminis e-klaseje, cls'e girdisi retai, bet speju tik del to, kad
paciu s-klasiu prigaminta ne du milijonai, o tik 170 tukstanciu). buvo
atsaukimas, bet ne faktas, kad perkamas egzempliorius ok.

del kitu priezasciu servise beveik nesilanko, bet tai netaikoma visiskai
nedauztiems egzemplioriams (ypac su airmatic'ais, kuriuos po nedauzimo
pigiai ir gerai atstatyti nesigauna, todel atstatoma pigiai). >80% detaliu
unifikuotos su 211 serija (ant kurios platformos cls aka 219 ir pastatytas).

perkant reikia tureti galvoje, kad modelis nisinis. jau minejau, kad tirazas
kol kas 170'000 vienetu, is kuriu dauguma parduota amerijoje. todel reikia
skaitytis su aplinkybe, kad informacijos apie gedimus nera tiek daug, kaip
apie kokia e-klase, kurios tirazas 10x didesnis. vistik cls gedimu
statistika yra labai gera pirkejui ir nelabai gera servisui.

antras dalykas, kuri reiketu atsiminti - antrine rinka ne saldainis,
dominuoja visai nedauzti ir nevirinti is dvieju egzemplioriai, kuriuos
pamacius foto zinai, kad tikrai nevaziuosi paziureti. gal per metus kazkas
pasikeite, bet anksciau verta demesio cls'a surasti nebuvo lengva, is 20
apziuretu gal butu idomu issamiau pakratyti 2, maks. 3.

pradziai, ko gero, tiek.