Tema: Re: Q: W168
Autorius: mindau
Data: 2009-12-31 12:20:04
tu cia taip ilgametes nuoskaudas isreiskei?
nemanau, kad to nusipelniau.. taip, lameris as, pirmas MB, bet gi neprasiau
papasakoti "visko ka zinot apie viska" kas susije su A klase.. apie
padangas, kuro sanaudas ir kiek ten pilti tepalo pats zinau.. netgi apie
neaiskiu mygtuku funkcijas neklausinejau..
labai sunku buvo tiesiog atsakyti i klausima apie tepalu keitima pavaru
dezeje? butu uzteke parasyti tris zodzius vietoj viso sito pamokslo.