Tema: Re: Q: W168
Autorius: mekigis
Data: 2009-12-31 11:43:44
dar syki - koks klausimas, toks ir atsakymas. jei vel paklausi "gal tamstai
butu nesunku paviesinti skaitymu rezultatus?", dar syki gausi toki pati
atsakyma nepriklausomai nuo to pirmame ar penkioliktame threado poste toks
pageidavimas bus isreikstas. uzkala lameriai (sugebejimo uzduoti klausima
prasme) su tokiu idiotisku optimizmu "nusipirkau a-klase, papasakokit man
apie ja viska, ka zinote" ir "jus daug zinot, tai man dabar viska
papasakokit" bet su metais tokiu tik daugeja!

aciudie cia nedidelis ir nepopuliarus grupsas, kiek gausiau lankomuose
forumuose is viso prieinama iki absurdo, kai identisku klausimu sukuriamos
trys keturios temos viena paskui kita - ciukciai juk ne skaitytojai,
ciukciai rasytojai, atsiversti ir paziureti, kas pries valanda buvo parasyta
slabo. "kiek kuro mano a-klase eda" - tai slabo fuel consumption i google
ivesti? "kokio dydzio padangos", "kiek tepalo pilti" - nfg tokius klausimus
is viso uzdavineti, google translationas nebemoka tris prancuziskus zodzius
isversti? help, ble, olandiska instrukcija - kokios bedos, olandai
hieroglifais pradejo rasyti, eksploataciniu medziagu lentele pasidare
nebeiskaitoma? bet pries skrendant i amsterdama tai neslabo ant popieriuko
uzsirasyti goede dag, geef me een sigaret met koolbladeren.

ok, klausimas "silberauto sako nax, garaziniai sako reikia keisti" -
klausimas vertas aptarimo, nes vidutinis statistinis useris negali nusprasti
kuo tiketi (nes pozicijas reiskia garaziniai vs garaziniai). arba "ieskojau,
radau, kad i deze 722.6 eina tik originalus tepalas, bet cia aiskiai xnia" -
zmogus kazko ieskojo, bet rado tik itartinus rezultatus! bet net ir cia
viskas suknisama su "help ble, nemoku naudotis google, manuala skaityti
tingiu, kokio dydzio padangos eina ant mano banginio", "help nax, nusipirkau
landsbergi, nieko nezinau, domina viskas, jei neparasysit, busit gaidziai",
"duokit saltini ir staigiai nax", "paviesink skaitymu rezultatus!". ne todel
cia retai bepataria zmones, po savo mersais praleide ne valandu valandas, o
menesiu menesius, kad patapo labai svarbus ir uzimti - kokie buvo, tokie
liko. uz3.14so vangos, manantys, kad jei jau yra grupsas ar forumas, tai ten
privalo patarti arba bus galima apsaukti nieko nezinanciais idiotais. vanga,
besilankantis o.a.,  zinoma, ypatingo dalbajobiskumo pavyzdys, jis i grupsa
klaustu ir kaip saga isisiuti, taciau vidutinis statistinis lankytojas
letai, bet uztikrintai eina vangos pedomis, dar pora metu ir pasivys.

o ne velnio! neiseina paklausti zmoniskai, brangus lankytojau,
besiruosiantis uzduoti debiliska klausima, tai eik nx. planuoji
nusisneketi - eik, nx. neiseis nepradeti isterikuoti paklausus "kaip
isivaizduoji pasidalinima informacija" - eik, nx. ruosiesi nusikliedi "o
gali man atsiusti visa medziaga i maila" - eik nx. nori, kad leidyba
uzsiimciau - eik nx. vis dar atrodo kad tai trolinimas - eik nx. nepatinka -
neskaityk, o dar geriau, is viso parduok savo kledara, nes mekigis nieksas
nepuole keisti tepalu uz savo babkes ir kariauti su silberauto balvonais,
kurie padejo skersa ant gamintojo rekomendaciju.

pirmiausiai galvokit, ka norite suzinoti ir ar tikrai klausimas vertas to,
kad butu parasytas ne google paieskos lange, bet grupse. o taip pat, kad
salia noro gauti atsakyma, turi buti noras ji suteikti, todel verta
pasistengti, kad zinantiems atsakymus tas noras paskaicius klausima
nedingtu. priesingu atveju kvaila tiketis, kad grupsai ir forumai bus kazkuo
daugiau uz "gyvenimo budo (k)analus".

aciu uz demesi! linksmu nauju!