Tema: Re: WIS/EPC
Autorius: Vasaris
Data: 2009-01-21 13:30:22
Elementarno - nepraleido iš šalutinio. Gerai, kad greičiai minimalūs buvo.
Parkavimas sumaišė pamatyt. Šiaip tai prie tokio auto kiekio ir parkavimo
bile kaip, dažnai pažeidžiant 5 m. iki sankryžos taisyklę iš esmės sux,
todėl pykti nelabai išeina ant žmogaus. Tik knisa laiko sąnaudos ir
papildomi rūpesčiai - jų draudimas tai nepamoka...