Tema: Re: WIS/EPC
Autorius: Vasaris
Data: 2009-01-21 11:00:13
Dėl myto - o kur ir kada tokie vyksta? ;-) Dabar mano albatrosas
nekondicinis, nes dėl suknisto Fiato buferis nukentėjęs :(

Dėl DVD - žiūrint pagal situaciją, kokie geidavimai. Nes EPC vientiktai į
dvisluosnį netelpa visas, WIS telpa. Aš tai susinstaliavau Virtual PC ir
iškart viduriuose, kad nemaišyti su darbine aplinka. O šita meilė užima 24
GB nepausta.

Zo variantai tokie:

1. Komplektas iš 2'jų dvisluosnių DVD, 5 ISO failai sudėti per abu kompaktus
zipuotu režimu.
2. Komplektas iš 5'ų įprastų DVD, 5 ISO failai kiekvienas atskirai.
3. FTP, kuriame guli minėti 5 failai.
4. FTP, kuriame guli minėtas zipuotas Virtual PC įmage'as (dydžio nenumanau,
nes dar nezipavau). Nebereikia instaliuotis pačiam, pasileidai ir
naudojiesi.
5. Torrentas, as-is. Aš torrento tikrai nenuimsiu nuo seedinimo, paliksiu.