Tema: Re: Nissan Almera N15 ventiliatoriaus greiciai
Autorius: creature
Data: 2010-03-22 09:57:56
issiardziau vakar, pasirodo nereikejo jokiu bardacioku nuiminet, aisku
nuemus geriau matosi

zodziu pas mane ziurint po bardacioku matosi ventiliatoriaus variklis, ir po
juo yra plokscia jungtis i kuria ateina keturi laidai. pats rezistorius
prisuktas dviem varztais.

ant rezistoriaus yra turbut a la saugikliai, nes nudege buvo, tai uzdejau
lydmetalio ir veikia dabar. tik neaisku kiek laikys tas lydmetalis nes ten
normaliai kaista, kanifolija bent jau issilyde :)

nissan primera 1992 2.0 slx hatchback