Tema: Re: Nissan Almera N15 ventiliatoriaus greiciai
Autorius: Mindaugas
Data: 2010-03-18 08:47:52
Pas mane nepriklausomai nuo padeties visada kaisdavo maksimalia temperatura,
t.y. neveike temperaturos reguliavimo rankenele. Tai ten troselis buna
susipainiojes.
Bet kau krusaties iki jo daeiti, puse masinos priekio turi isardyti... Bet
kiek suprantu tau kita rankenele neveikia, kazkaip neatkreipiau demesio bet
ten turbut irgi koks nors trosas reguliuoja