Tema: Re: Toyota carina- kas subumsi?
Autorius: Jojo
Data: 2009-04-14 13:44:34
manai, 400? vien dezes nuemimas-uzdejimas 300 pries pora metu buvo. 400lt
gal taip negasdintu, jei tikrai zinociau, kad tai yra tai ir zinociau, kur
tikrai teisingi zmones ta daro.
kazkdoel galvoje pradejo apie 1000lt suktis mintys., o tai jau ~14% masinos
vertes. ir toks remontas jos nepadarys nei naujesne, nei geresne,nei
brangesne..