Tema: Re: Toyota carina- kas subumsi?
Autorius: Rokis
Data: 2009-04-14 13:14:43
gali bandyti :) ju kainos kazhkaip pakilo :)

bet blyn as galvojau laikinai sia masina nusipirkau bet kazhkaip patinka man
ji tai pasilaikysiu kokius metus dvejus :) beje remontas jai "smagratis"
nebrangiai i 400 Lt tilpsi :) tai pamastytk. nes nupirkus "nauja" masina
400LT uz tepaliukus gumas dirzus ir siaip visoki sh.. netilpsi