Tema: Re: corolla, ka ziuret renkantis?
Autorius: tom@s
Data: 2013-04-29 09:43:14
apziurejau kelias, patesdraivinau. Kol kas neuztrigo nei vienas. Bandziau
dulitrinius ir 1.4 automata, visi dyzeliai. Kas uzstrigo tai kad bandytu
dulitriniu ir 1.4 variklio garsas labai skiriasi. Dulitrinis tai toks
tipiskas dyzelis, 1.4 vos ne kaip benzas dirba. Tai va klausimas ar tie mano
bandyti dulitriniai visi uzdrosti buvo, ar tas 1.4 taip jau graziau dirba?
Ir automatas taip idomiai veikia, tiksliau ten sake tipo kazkoks pusiau
automatas, tai persijungiant begiams, taip gerokai juntama pauze. Jei gaza
spaudi ramiai, tai persijungia graziai, jei pamini biski daugiau, tai ta
pauze taip sakyciau nelabai patiko. Perekupas aisku sako kad cia taip turi
but. Pats vazinejau ne su vienu automatu, tokios pauzes nebudavo. Idomu ar
cia tas vienas mano bandytas 1.4 autmatas taip elgiasi, ar cia taip tirkai
turi buti?.. Nu ir del galios, nezinau ar uztenka to 1.4...

--
tomas