taip keičiu visas iškarto beje broliui su Lirostos žvakėm panaši situacija arba temperatūros relė šito modelio silpna vieta kg 2013.04.22 11:55, upskaskykas rašė: > 04' D4D. Pas mane per keturis metus dvi pakeiciau. > Gal tu keiti visas kai viena pareina, uztat tiek ir kainuoja. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:kks954$cv7$1@trimpas.omnitel.net... >> na su žvakėm tai briedas. Gal koks temperatūros daviklis pievas rodo ir >> jos ten šyla gausiai daugiau nei priklauso? >> >> >> On 2013.04.19 13:13, KG wrote: >>> Turiu 2002 2l 66kw D4D jau keturis metus, pravažiavau apie 80t jau, viso >>> 230t >>> Brolis turi 2002 2l daugiau kw D4D >>> Kaip ir nieko labai blogo negaliu pasakyti >>> Esu keitęs priekinius ratų guolius abu (110lt ir 40lt, bei 160lt + >>> 50lt). Brolis irgi keitė :) >>> Žvakės pakaitinimo sakyčiau per trumpai laiko >>> 2010 12 pakeičiau visas HKT iš Lirostos už 248lt >>> 2012 01 vėl keičiau visas tik Bosch už 184 lt >>> Dar netikrinau, bet jau šios žiemos pabaigoje lygtais sunkiau pradėjo >>> vestis, įtariu vėl reiks keisti >>> Bet gal čia labiau šiuolaikinių žvakių problema >>> Starterį kažkada truputį gal truputį valė ar kažką panašaus (200lt) >>> Praeitą savaitę stabilizatoriaus gumas pakeičiau (20lt + 120lt) >>> Stabdžių diskus ruošiuosi keisti (gal galima ir nutekinti) >>> Iš pradžių imdavo 5,1l vidurkis >>> Dabar jau apie 5,5l ar ir daugiau, bet į 6l tai tikrai telpa >>> Važinėju ramiai, gyvenu tolimam užmiestyje, mieste beveik iš vis netenka >>> maltis >>> Žinau kas turi tokią pačią benzą, tai tikrai nėra ekonomiška pagal >>> mašinos dydį. >>> Tepalus lygtais pradeda labiau valgyti. Beje tepalų 6,5l pilasi. >>> Korozijos nematyt kol kas jokios. >>> Šiaip viskas labai sugrūsta ir sunkus priėjimas remontuojant. >>> Priėjimas prie priekinių lempučių priėjimas tragiškas sakyčiau. >>> >>> kg >>> >>> >>> >>> 2013.04.19 12:13, Velnias rašė: >>>> 2.0 dyzelis nera baisiai ekonomiskas, tobish su 5 litrais simtui >>>> nelabai vaziuoja, labiau su 6-7. >>>> >>>> 66 kW dyzelio sako, kad yra vienmasis smagratis, kas keiciant sankaba >>>> yra zenkliai pigiau. 85 kW sankaba su dvimasiu smagraciu jau gerokai >>>> brangesne (tipo skirtumai kazkas 1000 Lt ir 3000 Lt tokios eiles). Dar >>>> buna 1.4 dyzelis, bet apie ji nieko nezinau. >>>> >>>> Vazineja zmona su Corolla Verso 2.0 66kW dyzeliu, tai kol kas nesugedo >>>> absoliuciai niekas, bet tik 15.000 km nuvaziuota per pusmeti, tai gal >>>> ir mazokai, kad daryti kazkokias isvadas. Korozijos irgi nera, bet >>>> kadangi masina is Italijos, tai gal ir normalu, atsiras veliau :) >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "tom@s" <pkbNESPAMUI@one.lt> wrote in message >>>> news:kkqovv$v54$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> corolla nuo 2002. >>>>> Ka ziuret renkantis? >>>>> Kokius variklius ziuret/neziuret? >>>>> Kaip dyzeliai? Verta/neverta? Kokius dyzelius ziuret jei verta? Nes >>>>> maciau buna keliu galingumu. >>>>> O gal geriau benzinas/dujos nei dyzelis? >>>>> Kokios silpnos vietos? I ka atkreipti demesi renkantis? >>>>> >>>>> -- >>>>> tomas >>>>> >>>>> >