siaip ne i tema, bet daug tokiu atitempia ir labai nustemba gave galutine saskaita, kai tenka keisti visa serija - zvakes, laidai, dangtelis, skriejikas, babina ir komutatorius stovintis paskirstytojuje. Porai teko ir kompe transus keisti. markatas "Arvydas" <a@b.c> wrote in message news:jkh5ms$vm6$1@trimpas.omnitel.net... > siaip, ne i tema, pats pravazinejau tokiu acordu 90kkm su duja 2 kartos, > nei kart nekeiciau zvakiu, nereguliavau jokiu tarpeliu, bet variklis veike > kaip bite... > aisku, nesakau visiem taip daryti :) cia siaip pamastymui... > > "markatas" <info@_delete_markatas.lt> wrote in message > news:jkh22e$svn$1@trimpas.omnitel.net... >> Voztuvu tarpelius tikiuosiu saziningai kas 30 kkm reguliuoji vazinedamas >> dujomis? Zvakes irgi kas tiek laiko keiti? O oro filtras dar gimtasis ar >> bent kada keistas? >> >> markatas >> >> "audrenas69" <audrius@it-master.lt> wrote in message >> news:jkfuq3$8s9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, susiduriau su tokia problema: f20z2 variklis kazko nenori >>> dirbti ant duju. jei akseleruoji normaliai, apsukos krenta vos ne iki >>> nulio ir variklis springsta, smirda dujomis, vaziuojant is vietos gesta. >>> Jei akseleruoji labai svelniai, viskas ok. benzu vaziuoja gerai, tik >>> laisvos apsukos kiek mazokos. dujos kazkokios lenkiskos 4 kartos. >>> nuo ko pradet ieskot slieku? gali but kaltas laisvu apsuku voztuvas >>> ar kalti niekada nereguliuoti voztuvu tarpeliai? buvo vienas dujininkas >>> uzmetes aki, sako ieskok bedu variklyje o ne dujose. >> >> > >