Tema: Re: Dirzo keitimas- rekomendacijos
Autorius: Pi.
Data: 2012-01-27 14:16:18
jo, lietuvoj ir man tuos pacius 5%pasiule.. nenori jie parduot.. arba kitas
variantas, kad diplomatines nuolaidas duoda gamintojas, o lietuvoj jie nera
susitvarke to reikalo..
pastebejai, kad lietuvoj komplektacijos kitos.. sildomos sedynes, lempu
apiplovimas eina i baze..belgijoj to nera.. nezinau kaip liukse, bet spejau
taip pat..