Tema: Re: Dirzo keitimas- rekomendacijos
Autorius: ROOTS
Data: 2012-01-26 19:53:15
Na mes imam toki special pasiulyma: Luna + lieti ratai 16, Klimato kontrole,
GPS touch&go, galine kamera, tamsinti galiniai stiklai. Dar patys papildomai
dadedam priekinius parkingus. Ir spalva aisku. Musu dyzelis 5 vietu 2.0
Man truks tik lietaus daviklio, beraktes sistemos ir ne chromatinis
veidrodelis, bet jis nereikalingas kai langai tamsinti.
Perkam Liuksemburge.  Plius cia iskart automatu gaunam 5 metu garantija.
Ai sorry, visai pamirsau, is galvos iskrito, mes be PVM perkam. Sorry,
jauciu del to ir subalamutinau.

"Pi."  wrote in message news:jfrvgp$jb0$1@trimpas.omnitel.net...

man vistiek brangiau gavosi.. spalva, dyzelis, 7vietos, navi, kl.kontrole,
galine kamera, al.ratai..nu cia prie viso kito..