Tema: Re: Toyota Corolla D4D, ar verta?
Autorius: Termukas
Data: 2011-11-13 11:27:16
Žadu imti apie 2002 ar 2003 metų. Apie baltarusiska saliara ir as net
negalvoju, nes common rail kuro ipurskimo remontas brangus.
Sankabos remontas kainuoja 2k Lt ir daugiau todėl kad keičiamas visas
sankabos komplektas - sankabos diskas su diskatoriumi.
Aš, kaip ir minėjau, pasilieku prie dyzelinio varianto.