Tema: Re: Toyotos saugumas
Autorius: Vilmantas
Data: 2011-09-21 06:33:53
Mano Toyotu istoriją...

1. Ankstesnei Corolai po apie 1,7 metų keitė pusašio vidinės pusės salnyką (garantija). Rida buvo apie 55kkm. Dar po pusmečio pardaviau.
2. Dabartiniam RAV4 tas Check Enginas buvo. Nepilni trys metai. Rida beveik 70kkm.
Tiesa su tuo Check Enginu įdomiai buvo. Užsidegė važiuojant. Buvo sekmadienis. Grįžau namo, pastačiau.
Pirmadieni skambinu į Toyotos servisą, užsiregistruoju penktadieniui. Per savaite nevažinėjau. Penktadienį užsivedu - jokių klaidų nebemeta. Nuvažiuoju į servisą - nuskaitė liamda zondo klaidą išlikusią atmintį... Sako gal blogas benzas pasitaikė. Dabar jau praėjo 1,5 mėn po to užsidegimo, nebepasikartojo.

Vilmas

"Dainiushas"  wrote in message news:j5anit$h75$1@trimpas.omnitel.net... 

o kas būtų tame posūkyje? Tikrai dažnai taip važiuoji, kad be ESP 
neišimtum posūkio?

Bet čia kitas bajeris įdomiau. Apie negendančias tojotas :)

On 09/20/2011 06:22 PM, Vilmantas wrote:
> pvz. pas RAV4 2008 m. (europinį) užsidegus Check Engine iš kart užsidega ir Check VSC ir Check 4x4.
> Kiek skaičiau forumuose, tai taip padaryta, kad  mažiau apkrauti variklį. Tipo VSC ir 4x4 nėra privalomos (būtina) važiuot toliau iki Toyota serviso.
>
> Mano atveju tas Check Engine "atsirado" nuo liamda zondo (taip klaidas nuskaitė Toyota servise) ir atjungė VSC ir 4x4.
> Tai įvyko vasarą sausame kelyje, o jei žiemą ant slidaus kelio posukyje ...
> Žinoma, visada reikia vertinti situaciją ir pasirinkti atitinkamą greitį, bet ...
>