Tema: Re: Toyotos saugumas
Autorius: Vilmantas
Data: 2011-09-20 18:22:59
pvz. pas RAV4 2008 m. (europinį) užsidegus Check Engine iš kart užsidega ir Check VSC ir Check 4x4.
Kiek skaičiau forumuose, tai taip padaryta, kad  mažiau apkrauti variklį. Tipo VSC ir 4x4 nėra privalomos (būtina) važiuot toliau iki Toyota serviso.

Mano atveju tas Check Engine "atsirado" nuo liamda zondo (taip klaidas nuskaitė Toyota servise) ir atjungė VSC ir 4x4.
Tai įvyko vasarą sausame kelyje, o jei žiemą ant slidaus kelio posukyje ...
Žinoma, visada reikia vertinti situaciją ir pasirinkti atitinkamą greitį, bet ...

Vilmas

"roniz"  wrote in message news:j59tb2$h3l$1@trimpas.omnitel.net... 

Nu tai variklis sustojo, nes kuro nebegavo - normalu.
stabdziai niekur nedingo, taip pat kaip ir vairo stiprintuvas, tiesiog 
pedala smarkiau
spaust, o vaira smarkiau sukt reikia, nes stiprintuvai neveikia esant 
sustojusiam varikliui.
Ant 130km/h manau kad butu pypiec tokiam vairuotojui :D


"ABCD" <abcd@spam.com> wrote in message 
news:j59p0u$a8d$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> vazineju Pontiac Vibe aka Toyota Matrix, Corola Verso
>
> Isvaziuojant is kiemo sugedo kuro siurblys (tai paaiskejo zyymiai veliau) 
> ir is karto "dingo":
> - vairo stiprintuvas,
> - stabdziai,
> Ir, be abejo, sustojo variklis.
>
> Ar tai normalu? Kas butu, jei siurblys numirtu vaziuojant 130 km/h 
> greiciu?
> Subyretu automatine greiciu deze? "Uzklinintu"ir nevaldoma ciuoztu?
>
> Nu bliamba kazkaip nejauku vazinet dabar.