Tema: Re: Rekomenduokit karuti ~30kLt
Autorius: Muson
Data: 2011-04-14 22:51:25
You had me at "legacy" :) . Pagalvojau jei jau sukrapštau 30k kopeikų, tai
kaip nors per penketą metų šimtui tūkstančių km rasiu ir benzui (reik tik
požiūrį keisti :) )

Dėkui. Na žinoma iškart klausimai USA/EU, kokios kubatūros, prieš/po
face-lifto? bet čia jau turbūt fan klubai daugiau informacijos turės.

--
Muson

"bes"  wrote in message news:io74e3$5gi$1@trimpas.omnitel.net...

Neekonomiskos, turbut netiks.