Tema: Re: Rekomenduokit karuti ~30kLt
Autorius: Donce
Data: 2011-04-14 08:47:58
niu nespjauk tu i korola, apart priekinio guolio kurio kaina 120 lt dar
nieko vaziuoklei ir nedaryta, masina 04 metu. corola sedanas. benzino ziema
8, vasara i 7 drasiai telpama.
kaip kibiriukas tai tikrai visai padorus, tik aisku nebus labai jau
aukstesnis klasese uz almera. o siaip be reikalo zmona i avensius neziuri :p
tikrai vaziuoja tyliai, minktai ir maloniai. mieste sumaitinu 11 ltr/100 km,
deze 5 begiu automatas, susigyvenama, priprantama. nu maniskio rida dar tik
30 k km bet ne ka prasciau vaziuoja ir svogeriuko 2005 su 90 k km.

--
Donce