Tema: Re: toyota yaris 2 1.4d4d - 66kw +/-
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-10 09:39:03

> čia apie kurį SantaFe? Nes per paskutinius kelis metus, tikrai pasitempę
> Hyundai su KIA
apie pries paskutini.. o su kia poros metu senumo tenka pasivazinet karts
nuo karto.. po jos i tojota ilipu kaip i prabangiausia automobili..:))  tas
pats radijas be rds.. lieva ir neergonomiska.. automatas klaikus.. nu bet
vaziuot galima..

> neįdėmiai skaitai ;)

gal:)

> nu ne, aš joms greičiau abejingas. Bet jei pastebėsi, vienu laiku jos čia
> buvo tiesiog dievinamos, tai linksma pasiprikolint :)

nepastebejau..tik stebiu dabar.. jei kas pasako toyota.. tai 103 zinutes
bus, kad gaidys... ir toyota ir klausejas:)))