Tema: Re: toyota yaris 2 1.4d4d - 66kw +/-
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-09 10:02:56
turiu.. bendradarbis turejo nauja santafe.. nebuvo nieko kas ten man
patiktu.. net radija be rds:) aiskku gali sakyt, kad pataupe.. bet sunku
dabar tokia rast butu pirkt..

> o turi kokį nors logišką argumentą? :)

> net neturiu ką pakomentuot :). Kas čia tau taip papasakojo?

susidare toks ispudis.. ai nu dar tu is principo pries tojotas:))
nieko asmenisko:)

> Tipo gražumas pagrindinis automobilio kriterijus? O kokia nors Corolla ar
> Auris - tai jau gražu?
uz i30 graziau ir auris ir corola:) ir ka:)? neturiu skonio? kaip ir dzin ka
galvoja apie mane forumas:)