VSA ir praslidima kontroliuoja ir jei soninis slidimas, bando tave istiesinti. galetu to ir nebuti, nes kartais situacija dar labiau sukomplikuoja. galinis dangtis laikosi, jei ant jo nera snieko metro storio ir ledu kruvos. pamegink nusivalyti ji ir vel atidaryti, turetu nustebinti. ir nera ten taip kad vos praverus jis soka i virsu. net iki puses atidarius jis linkes nusileisti. o del variklio silimo, tai bent jau man tokiu laiku ties 4-5km (~6min) pradeda rodikle kilti ir pusti silta ora (vaziavimas mieste) -- -------------------------------- www.e-nuotraukos.lt "Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:iedcou$5ct$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Labai ilgai uzsisildo automobilio salionas. O auto temperaturos rodykle > ryskiai pajungta kazkur uz termostato. Nes is pradziu pastoviai rodo salti > uz indikatoriau ribu, pavaziavus pora- tris kilometrus staigiai kyla link > normos. > Taciau jei prie dabartiniu salciu ijungti peciuka pilnu pajegumo, galima > rodykle ir nuleisti zemiau normos. O sustojus, auto (pagal rodykle) atsala > labai greitai. > > Kaip pas kitus kosmokyvius su sildymu prie tokios temperaturos? Domina > tiek dizeliniai, tiek benzininiai. > > > Ir siaip masina nepritaikyta salciui- valytuvai parkuojasi tokioje stiklo > vietoje kur jis nepasisildo. Ir ten susiformuoja ledo gurvuolai. Galinio > dangcio dujines "spyruokles" saltyje neveikia ir bagaznykas krenta kaip > plyta. Ir dar pastoviai rankeneles pripustytos sniego... :) Galinio vaizdo > nulis... > > Beja, ka dar duoda apart praslydimo kontroles tas VSA. Nesinori > eksperimentuoti, bet jis keleta kartu buvo issijunges ir agresyvesnio > posukio metu. > > > -- > Bye, Levas > -- > http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip