Su valytuvais - true (susala ir nefiga nevalo ruozais). Bagazines spyruokles laiko jei pilnai atidarai bagazine o ne pusiau. Sildo - gerai (1.8 benzas) tik pravaziavus kokia valanda automatine klima apiputima pastato ant minimumo be to i kojas vesu ora kazkaip duoda (padeda rankinis perjungimas ant stiklo ir koju bei fan'o apsuku padidinimas). Sniiego - pripusto i rankeneles, bet neuzsala. VSA dirba idomiai, bet daugiausia naudos duoda padangos (GY UG Extreem dygliuotos 205/60 R16 way geriau uz Nokian W 205/55 R16 ir stabilumu ir pravazumu). -- Gimp "Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:iedcou$5ct$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Labai ilgai uzsisildo automobilio salionas. O auto temperaturos rodykle > ryskiai pajungta kazkur uz termostato. Nes is pradziu pastoviai rodo salti > uz indikatoriau ribu, pavaziavus pora- tris kilometrus staigiai kyla link > normos. > Taciau jei prie dabartiniu salciu ijungti peciuka pilnu pajegumo, galima > rodykle ir nuleisti zemiau normos. O sustojus, auto (pagal rodykle) atsala > labai greitai. > > Kaip pas kitus kosmokyvius su sildymu prie tokios temperaturos? Domina > tiek dizeliniai, tiek benzininiai. > > > Ir siaip masina nepritaikyta salciui- valytuvai parkuojasi tokioje stiklo > vietoje kur jis nepasisildo. Ir ten susiformuoja ledo gurvuolai. Galinio > dangcio dujines "spyruokles" saltyje neveikia ir bagaznykas krenta kaip > plyta. Ir dar pastoviai rankeneles pripustytos sniego... :) Galinio vaizdo > nulis... > > Beja, ka dar duoda apart praslydimo kontroles tas VSA. Nesinori > eksperimentuoti, bet jis keleta kartu buvo issijunges ir agresyvesnio > posukio metu. > > > -- > Bye, Levas > -- > http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip