Tema: Re: orginalus toyota corolla verso cd grotuvas
Autorius: Donce
Data: 2010-07-20 09:22:19
na vis neapsisprendziu i ka konkreciai dairytis
krikstatevis siulo is usa partemti 2009 arba 2010 camry hibrida, tipo masina
best of best ever :)
siaip akys ir sirdis linksta dar prie hondos crv iki poros metu senumo.
bijau del verso to kad tai tik bus ta pati korola tik ciut aukstesne, o
maniskej koroloj man asmeniskai kibirskumo jausmas ish po mb e jau
patalogija tapo :(

--
Donce