Tema: Re: orginalus toyota corolla verso cd grotuvas
Autorius: AndriuZ
Data: 2010-07-16 10:19:08
na treti metai kaip eksploatuoju 2004 pabaigos 2.0 D4D varianta
tai kaip draugas issireiske realiai yra naujas barskalas, bet siaip garso
lygis vidutinis, pakaba kietoka bet uztat stabili, problema su zieminiais
ratasi buvo nes dedasi nuo 16', vietos gale pakankamai, bagazine tokia ant
ribos, vezimelis vos vos, bet aisku privalumas kad galines 3 sedynes
reguliuojasi individualiai, tai galima imesti is bedos 3 dviracius plius
gale dar vienas zmogus galessedeti ;)
privalumas tas kad nereikia ikristi i mashina o normalaii atsisedi , na bet
cia manau visu tokio tipo mashinu privalumas.
dar keli trukumai :
realiai salone nera laikrodzio
skydelio apsvietimo mazoka siektiek sauleta diena su ijungtom sviesom, jei
paryskini tai per daug sviesos tamsiu metu :D