Tema: Re: I ka atkreipti demesi...
Autorius: Jeem Beem
Data: 2011-09-06 13:58:21
turim fiesta 2004 1.4 tdci su paprastu smagraciu :D nors tu paciu metu yra
ir plaukiojantys, siek tiek brangesni.
sankaba jau irgi keista buvo trukes diskatorius.... nors masina ne daug
pravaziavus.
nauja fordo centre 800-1200lt + darbas.
kazkur is azijos saliu galima uz 450lt :)
pirkau srote diskatoriu su diskeli uz 150lt.

isminamasis sankabos guolis jau pakeiciau du :) kazkur ~260lt.
sankabos cilindriukas po pedalu 50lt shrotinis arba 200lt naujas. irgi
pakeisti du :)

Siaip labai daug detaliu dabar eina plasmasines ir jos prastai laiko, luzhta
tos plasmases...

Pliusas kad mazai rija, trasoj galima i 4.3l, mieste 5.5l sutilpt.
Prie minusu dar prideciau kad garsiai dirba variklis, aisq masinos klase
atitinkama.

Pliusas: kaip 1.4 visai smagiai vaziuoja.