Tema: Re: I ka atkreipti demesi...
Autorius: Bangis
Data: 2011-07-19 19:12:09
On 2011.07.12 19:56, Justas M. wrote:
> ...perkant ford mondeo. Renkames masina jaunai seimai..t.y. laukiam
> pagausejimo. Daugybe visokiu modeliu apziurejau (o.autos
> postas...kazkur). Uzkliuvo akis uz ford mondeo. Kaina visai ikandama
> (planuojam isleisti apie 15k lt). I kokius modelius butu geriausia
> ziureti (ne universalus, pageidautina), I ka atkreipti demesi perkant,
> kur silpnosios vietos ?
>
> Aciu
>
> J.

Metai taip 2005, dyzelis? spejant is kainos
Tdci - bedos su purkstukais - nepamenu kiek ar ne 650 uz purkstuka +
kuro siurblys kuris irgi nesidziaugia metalo prisirijes. Nuo mk4 jau
isspresti sitie klausimai, kiek snekejau su "egzpertais" is Kauno
Kvarco. Tddi duratorq - OK, Tdci - iki 2007 - bedos, po 2007 - OK.

Nuo 250K km tipines praktiskai visu (nesusije su fordu) dyzeliu
potenciali beda su sankaba ir plaukiojanciu smagraciu - 2500-3300LT
ribose. Velgi ir alternatore caput (tobish generatorius), kas cia
lietuvoje kainuoja vaikiskai.
O toliau - vaziuokle, bet ne daznai. Traukiu antgaliai, sarnyrai -
kainos krikscioniskos
Rudys - dureliu apacios. praktiskai daugiau niekur.

as turiu 2001, tddi karavana, vaziuokles standumas mane tenkina,
byrejimas - sakyciau labai normos ribose. Salono apdaila - kokybiska ir
tikrai negirgzda. Nzn arba teko visiskose lupenose sedet ar cia mano
monde stebuklinga, bet apie lagunu salono girgzdesius net kalbos ner,
bet ir tas pats pasatc sakyciau daugiau garsu skleidzia.