Tema: Re: Mondeo (1997) greicio rodymo problema
Autorius: RiP
Data: 2009-12-08 10:01:49
nu jei padauzymas spydo padeda tai gal ir kontakto kokio ner, mano atveju
kaltas buvo greicio daviklis
http://photos02.istore.pl/6373/photos/big/289661.jpg
nuemes nuo gr.dezes radau ta kampuota asi nuluzusia, ji padla pasiliko savo
lizde dezej, padejo vielos gabalas ir  jo galiukas super klijais pateptas ;)