Tema: Re: Mondeo (1997) greicio rodymo problema
Autorius: -RaMaS-
Data: 2009-12-08 09:49:36
Patikrinau ji, nu kaip ir grazus laidai, niekas nesukele itarimo, aisku i pacio daviklio nepatikrinsiu taip paprastai..
Sakau, labai keista, kad greicio nerodymas ir benzo led'o nedegimas sutampa.. Ir viena karta vaziuojant piktai pastuksenus per spida, greiti pradejo rodyti.. T.y. uzsidege benzo lempa, uzgeso (nes apypilnis bakas buvo) ir pradejo rodyti greiti..
Po ~100km vel greicio ner..