Tema: Re: Mondeo 2003 generatorius
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-11-16 09:00:58
Rusai forumuose mini, kad kai kas tuos generatorius po du dar garantiniu
laikotarpiu pakeicia.
Mano atveju matyt akumui kirdyk pareina, nes po savaites stovejimo uzsivede
su tokiomis pasekmemis, o kita diena nebeuzsivede visai.
Pakroviau, tai dabar rodos viskas liuks, ziuresim kas bus kai saltukas
spusteles.