Tema: Re: Mondeo 2003 generatorius
Autorius: Bangis
Data: 2009-11-15 17:56:33
Nu siulyciau visgi apsilankyt pas generatoriu specus. jei Kaune tai
Siaures pr. generatorius tvarko. Po tam tikros ridos nu as taip speju
~200-250tukst km nulekia diodu tiltas. Man prispirtam bedos, teko
generatoriu keisti Italijoj - nerekomenduoju. Vistoj naujas su pakeitimu
gal 1000-1200 o italuose teko atpjauti 2.5 karto daugiau, cielus 680eu :(
---
Bangis