Tema: Re: Centrinis uzraktas
Autorius: Bangis
Data: 2009-10-06 12:40:00
Speju kokie 300+Lt eiles uz spyna jei nauja. :( Pas mane analogiskai mk3
karavane bagazines uzraktas durniuoja bei visu dureliu uzrakinimas is
vidaus. Veikia viskas ore, jei LABAI sausa ir ilgai. O siaip bagazine
atidaryt gali tik su pulteliu, o su knopke is salono arba ant bagazines
dangcio ne. Bet kazkaip jau susigyvenau. Vistoj buvau, tai ten kazkaip
nuvyle meistro kokybe, prasikrapste gera pusdieni paeme 180Lt (mazdaug
uz praardymus ir sudejimus) ir isvaziavus po 2-3 val dregno oro vel
viskas gryzo i ta pacia veikimo busena :(. O pribure, kad cia nieko
bendra su izoliacija nera, o tipo spynos gedimas, kuri tipo elektronine
integruota ir ja reik keisti visa ir jokiu ten "remontu" nera :(
---
Bangis