Tema: Re: Centrinis uzraktas
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-10-06 09:03:35
Mano isvedziojimai pusiau teoriniai, bet kaip manau arti tiesos, nes
varikliukuose arba spynoje kazkur yra sklendes padeties daviklis. Jis
atidaro kitas duris, kai tu pasuki rakteli su ranka. Jei das daviklis rodo,
kad spyna atrakinta, tai atrakinamos ir kitos durys. Vadinasi beda arba su
kontaktais arba varikliukai nepastumia sklendes, kad daviklis pakeistu savo
padeti.
Pabandyk www.mondeoclub.ru ka nors paieskot jei rusiskai moki.
Buciau dekingas jei papasakotum ka suradai.