Tema: Re: mondeo mk3
Autorius: Vasaris
Data: 2009-07-27 15:03:52
Teisybės rasta, bet kai pasižiūri į changelist'ą, tai būna N+1 pakeitimas ir
modelio ėjimo viduryje ir pabaigoje (įskaitant ir po/prieš feisliftų).
Realiai beviltiška bemaž atsirinkti, nebent modelis tik ką (na kelerių) metų
eigoje nuėjęs nuo gamybos ir visi variantai jau žinomi, kad kitokie nebebus.
Čia ne tik apie fordus beje...