Tema: Re: mondeo mk3
Autorius: Algirdas
Data: 2009-07-27 14:42:41
su pasatu nelyginau, bet vizualiai bent man ner ka lygint. Jau beveik pora
metu naudoju faceliftinta (nuo 2003 10) mondeo. Pas mane 2.0 ghia sedanas su
pilna iranga. Is esmes nemazai pataisymu, lyginant su nefaceliftintu senesiu
modeliu, salonas pagrazintas, priekinis buferis, bugai pataisyti.
Vaziuoklej barskejo kazkas gale - nieko nerado, tai keiciau amortikus, aisku
bereikalo. Dar karta nuvariau i vista - 50lt ir nebebarska... tipo isikirto
kame reikalas. Siaip sako kantrios vaziuokles. Vienintelis dalykas kas
pagedo - gen. dirzo itempejas, buvo pradejes barsketi. Dirzas, itempejas,
parazitas is darbas gavosi apie 900lt. Originaliom detalem. Cia mk3 viena is
ligu. Siaip grandine stovi - tai problemu 0. Kas dar is bedu.. ai dar zvakes
keiciau pries keleta dienu. Zvakes rekomenduoja keisti kas 60kkm. Nekalbu
apie filtrus, padangas, tepalus :)
Iki facelifto buna problemu su isiurbimo kolektorium ,benzinams.
Galine vaziuokle problematiskesne gal siektiek (subframe bushes). Priekine
paremontuot pigiai. Siaip nezinau ka cia dar papasakot, gerai, kad neziuri i
dyzelius. Dar gali paskaitineti mondeo-klubas.lt ir fordmondeo.org forumus.
1,8 manau bus mazoka, bet buna variantu ekonomisku su 6 pavaru dezem(berods
nuo 2004 metu).
Jei kas dar domina klausk.
Siaip as ilgai ieskojau (metus laiko) kol radau gyva egzemplioriu ir
neuzpista :) buvo nubegus 80kkm.
Zodziu priblevyzgojau. Jei rinkciaus vel turbut jamciau ta pati.