Tema: Re: mondeo1 audio laidai
Autorius: Gvi2
Data: 2009-04-28 18:44:17
Na, tai reiskia, kad seniai pacanu buvai -:)
Tais laikais stiprintuvai buvo "vienfaziai", t.y. garsą perduodavo tik nuo 0V (masė) iki 12 V (akum. įtampa)
Dabartiniai  turi dvigubus (diferencinius) kanalus ( -12 .. +12 V), tai duoda keturguba galinguma i garsiakalbi
 ir jokio skirtumo, kaip jungsi garsiakalbį (svarbu tik visus sujungti vienodai, del to isliko ir zymejimas)