Tema: Re: mondeo1 audio laidai
Autorius: tony
Data: 2009-04-28 18:23:22
dekui uz info, va klausimas jai poliarumas px kolonkemw, tai kam ant
kolonkiu zymeti -, +. :)
Siaip kazkada kai kolonkes galvoj rupejo, vien zo kaip pacanas buvau, tai
buvau sumaises kolonkiu laidus, tai berbti pradejo, sukeitus atgal po
kuriolaiko berbimas dingo..Nu sitos situacijoj as tiksliai nezinau kaip is
tikro su tom kolonkem yra reiaklas, bet thx anyway..