Tema: Re: monde1 - sunkai persijungia pavaros?
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-03-21 23:45:13
nu vienam servise man cia sake kad zino sita beda, normaliai tvarkant
reiketu pakeisti ten kazkokia plastikine ivore, bet didele tikimybe kad
keiciant ten dar kazkas sulush ar pan, tai sake kad patepimas turetu padet,
taciau tai reikia daryt kai nebus dregmes... tai va laukiu kol nustos lyt
lietus :)