Tema: Re: monde1 - sunkai persijungia pavaros?
Autorius: Takkskalduha
Data: 2009-02-02 11:57:37
On Sun, 01 Feb 2009 16:17:25 +0200, Vaidis OK <mc@takas.lt.com> wrote:

> labas,
>
> kuo toliau - tuo sunkiau persijungia pavaros (sunkai lankstosi pavaru
> svirtis - nesvarbu ar uzvestas variklis, ar ne).
> pamenu kai ja pirkome pries 5 metus - junginejosi labai lengvai - po kito
> auto man labai patiko... o dabar man jau vos jegu uztenka (laimei zmona su
> ja vazineja, tai jai sake viskas OK:)
>
> ir vistik - kas gali but blogai? ar jau pavaru dezei galas, ar gal kokios
> svirtys/traukes sulinko ir lengvai pataisoma?
>
> aciu

mk1 cia dar su traukem. paprastai sunkiai vaiksto del ishsiderinusiu-sulinkusiu traukiu (draugeliui mitsui nesunkiai pataise), arba del variklio pagalviu, jei variklis pasikreipia biski.
Pas mane mk2, ten trosai, vaiksto lengvai, nors yra toks dalykas, kad sunkiau jungiasi pirma, jei ishsuktas vairas.

--
'98 Mondeo 2.5 V6 Ghia