o is kur tu zinai? Buvai pasiemes nauja m3 ?? "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:grj0sv$v7a$1@trimpas.omnitel.net... > esme ta, kad deze yra paskutine detale kuri subyra pas m3... > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:grj0h7$uo8$1@trimpas.omnitel.net... >>O kas cia tokio blogo? Nu pavazineji ''is bedos'' su kokiu nors varganu >>pakaitiniu E90 kol tau ta deze keicia.. >> >> >> >> "Igaliotinis" <trax@zgblu.tg> wrote in message >> news:grhp4r$d3$1@trimpas.omnitel.net... >>> nusiperki nauja ish salono ir per garantini laikotarpi pakeiti dezhe du >>> kartus ir dar kruva mazgu. kas cia gero ? >>> >>> -- >>> >>> There's no place like 127.0.0.1 >>> >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:grgauk$kgr$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Iskaityk i posta, as kalbejau apie nauja m3 pirkta is salono ;) >>>> >>>> "Igaliotinis" <trax@zgblu.tg> wrote in message >>>> news:grgak6$k6m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> emkes visos uzpistos lietuvoj. nemaciau nei vienos normalios. tik >>>>> maciau daug postu apie visokius mitus ir ledines paskendusias emkas >>>>> >>>>> -- >>>>> >>>>> There's no place like 127.0.0.1 >>>>> >>>>> >>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:grg9gu$its$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> beje vienas is nauju m3 e92 tai gerokai atsiliko nuo savo >>>>>> deklaruojamu. Jei tiksliai pamenu apie 390 aj ir 360nm isuko, o kiek >>>>>> ten deklaruoja? >>>>>> "Igaliotinis" <trax@zgblu.tg> wrote in message >>>>>> news:grg8qs$i5m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tai cia jau lavonasble. 30 arkliu pamest kazkur tai jau seniausiai >>>>>>> resursas pasibaiges. >>>>>>> >>>>>>> bet cia vienas protingas meistras sendien sake (uzklausiau kaip tik >>>>>>> apie shia tema, kodel arkliu daugiau rodo, nei turetu but), kad >>>>>>> priesh pabaiga variklio resursui, staiga arkliu biski padideja. tai >>>>>>> dabar suprantu, kodel ten tavo matuotom auto, buvo daugiau arkliu, >>>>>>> nei gamykla padaro. aciprashau, kad auksciau burnojau del to irgi >>>>>>> apie tave negraziai aciliepiau. >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> >>>>>>> There's no place like 127.0.0.1 >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:grfl4a$p62$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>O m3 ant to pacio 315 aj vietoj 343 ;) >>>>>>>> >>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gren69$1r2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> kodel tokie kaip mano issuka po 200ag? >>>>>>>>> "Tautvydas" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:grd540$c8n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> tvarkingas 335i visuomet turi daugiau galios nei deklaruoja >>>>>>>>>> gamintojas, kaip, kad ir bmw dyzeliai. >>>>>>>>>> "Igaliotinis" <trax@zgblu.tg> wrote in message >>>>>>>>>> news:grchq2$5md$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> tucio draugelio benvas atpisa net gamintoja, abaly! >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> There's no place like 127.0.0.1 >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message >>>>>>>>>>> news:grce8f$u4a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>O kokius skaicius raso gamintojas 0-100 ir 0-200? Nepaprasciau >>>>>>>>>>>>ten paziureti?:) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Priklausomai, nuo sekanciu komentaru gal imesiu ir video. Buvo >>>>>>>>>>>>> filmuota 2 >>>>>>>>>>>>> kamerom. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Dalyvavo GTI su K04(dyno ~300aj su riebiu a/f) ir 1,2 bar, bmw >>>>>>>>>>>>> 335i "stock" >>>>>>>>>>>>> su dyno 338aj ir nissan 350z. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Golf vs Bmw >>>>>>>>>>>>> Iki 160 golf tolsta, ties 180 pradeda bmw arteti, taciau >>>>>>>>>>>>> reiktu vaziuoti iki >>>>>>>>>>>>> 240-250, kad bmw aplenktu. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Bmw vs 350z >>>>>>>>>>>>> 350z visapusiskai silpnesnis. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Golf vs 350z >>>>>>>>>>>>> 350z visapusiskai silpnesnis. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Jei, kanka istrinu posta. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >> >